doublemakimail@gmail.com


by doublemaki

プロフィールを見る
画像一覧

Since the devastating earthquakes and tsunami happened in Japan, they have needed our help more than ever. What can we do to help? This blog was created to introduce information and tools to help the victims, rescuers and volunteers are who all working hard to survive.
海外在住の私たちにも日本の為に何ができるでしょう?頑張って力を合わせて被災者、レスキュー隊、ボランティアの方々をサポートしましょう!少しでもの援助に繋がる為に使うツールや情報を紹介するために作られたブログです。

Please read our first post HEREfor details about the objectives of this blog.
このサイトの活動内容の詳しい情報などはまずこちらをご覧ください。


ピックアップブロガーでご紹介していただきました!こちらからご覧ください

THANK YOU!!

We would like everybody for your love and support today during our efforts in Union Square. Many people gathered to help us out, and we were also very encouraged to see that numerous groups of other individuals and organizations were out working hard to collect donations. It was amazing to see such a collective effort. Union Square was truly lit up with a feeling of hope and support for the victims in Japan. We were able to raise a lot of money and we're confident that all of our efforts combined will go a long way to help out the disaster relief efforts.

It was also great to see that many people were carrying our flags and fliers! Thank you again for your support and participation, we are filled with much gratitude.

We would also like to offer a special thank you to Mr.Niitsuma and Ms. Kurobe for letting us work together with them and their many friends. They were the main organizers for our efforts today and I can't express enough gratitude to them for letting us join in and leading us. Thank you so much.

今日のユニオンスクエアでの募金活動へのご協力、本当にありがとうございました。何人もの方にもご援助してもらえ本当に嬉しいかぎりです。私たち以外でも個人で募金活動をしていらっしゃるグループをたくさん見かけました。正式な団体として活動していらっしゃる方たちもたくさんいました。ユニオンスクエアが一体として日本援助に向けて頑張っている光景は本当に素晴らしかったです。そこら中が日本カラーに染まっていましたよ!たくさんの募金を集められる事ができて本当に嬉しいです。きっと被災者の方たちへ大きな手助けになるであろうと思います。みなさん本当にありがとうございました、そしてお疲れ様でした。

たくさんの方が私たちのデザインの旗やチラシを使っていただけてるのも見れて嬉しかったです!本当にありがとうございます。

得に新妻さんと黒部さんには本当に感謝の気持ちでいっぱいです。一緒に募金活動をさせていただいて、ご指導いただき本当にありがとうございました。お二人のお友達の方たちとも一緒に活動する事ができて本当に感謝しています。ありがとうございました!
[PR]
by doublemaki | 2011-03-20 10:38

その他のジャンル

ファン

記事ランキング

ブログジャンル

画像一覧